_

lördag 25 februari 2012

Kalasdag

35 cupcakes med ljus i stället för tårta.
Nu har de sista gästerna lämnat huset efter mitt kalas. Jag sitter här och är rörd av tacksamhet över att ha en sådan stor släkt med så fina människor. 29 personer brukar vi vara som mest men i dag blev det ett kraftigt bortfall p.g.a sjukdomar. Jag önskar vi kunde duka långbord, men det får vi inte plats med. Lösningen blir öppet-hus-koncept. Låååånga kalas blir det. Och många paket. Fast i år blev det få paket. Varför ser ni på den nedersta bilden!
Buketter med tulpaner

Jag fick ärva gammelfarmors duk

Svärmor hade virkat en linnesjal till mig

Överraskningen som gjorde mig tårögd av lycka - jag fick en ny kamera!!!

1 kommentar:

  1. Så roligt!! Nu kanske vi kan fota lite ihop också! Stor Kram

    SvaraRadera