_

onsdag 19 juni 2013

Hemma-hos-reportage

IMG_2275

För mig som inredningstidningsfantast var det väldigt smickrande när Lina Östling mejlade mig och frågade om vi ville öppna vårt hem för hennes kamera och för sin skribentkollega Johanna Flyckt Gashi.

Som tur är känner varken jag eller Björn jantelagens begränsningar, utan vi vill tvärt om dela med oss till inspirationstörstande läsare. Dessutom verkade de två vara så himla trevliga!

Mycket riktigt! I dag spenderade Lina och Johanna dagen på vår gård, letade upp de bästa vinklarna och trollade fram både vackra vyer och skrattande barn.

Det ska bli väldigt spännande att se det färdiga resultatet!

4 kommentarer:

  1. Det låter spännande och då väntar vi tålmodigt. Kanske de kan visa någon bild utanför det sålda reportaget sedan, hoppas det!

    Snart är midsommar här och jag har semester! Framför mig har jag Ernst med ett nytt projekt och ett oläst nummer av Gård och Torp, det kan inte börja bättre!

    Önskar dig en fin midsommar!
    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter som en toppenstart! Önskar dig detsamma!

      Radera
  2. Det var så himlarns roligt att få titta förbi :-) Och nu finns det tillfälle att göra det igen!! Rolig idé med öppet hus, det ska absolut undersökas om det går att få till en tur norröver!! Fanns ju tyvärr ingen tid för guidad tur denna gång.... Hoppas midsommarhelgen bjöd på gott. Vi hörs om bilderna // Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, kom hit igen vetja! Då ska vi ha hunnit röja i uthusen så det går att se något där också!

      Radera