_

lördag 14 juli 2012

Hallå! Det är här uppe jag är!

Huset målas om från skylift


Huset målas om från skylift
De senaste veckorna har vi haft totalt fokus på att måla om huset. Från morgon till kväll har vi borstat, skrapat, sandpapprat, tvättat, halvoljat och målat. Vi ville hinna förbereda så mycket som möjligt inför i helgen. Nu har vi nämligen en skylift hemma för att komma åt på de ställen som inte kan nås från stege. Så här står jag alltså nu och hukar mig för blixtnedslag, fightas mot mygg och ignorerar duggregn. Ses när jag har båda fötterna på jorden igen!

2 kommentarer:

  1. Kära hjärtanes! Det där ser riktigt kul ut. Även om grundgörat låter lite jobbigt.

    SvaraRadera
  2. Att åka skylift är så kul att jag fnissar! Behöver inte åka till Gröna Lund i år : )

    SvaraRadera